zondag 12 november 2017

Welkom november

Zoals de titel zegt, het is alweer november en ik vond Indy's foto zo mooi in dit plaatje passen 😍.


Hoewel het koud is, speel ik af en toe nog buiten.


Ik heb een flink bontjasje, ik kan er wel tegen 😎.


Maar bij druilerig weer blijf ik liever binnen.


En hang ik een beetje rond 😁.


Of ik geniet van het zonnetje achter glas 🌞.



Mammie is geobsedeerd door mijn pom pom 😄.


En natuurlijk drink ik nog steeds op mijn bijzondere manier 😊.
Donderdag krijg ik weer een mani- en pedicuurtje en een prikje tegen rhd2 😕.


Hout vasthouden als ik dit typ, maar Chica blijft voorlopig vrij van hormonaal gedrag. Ze slaapt veel, maar als ze wakker is, is ze goed wakker 😃.


En ze geniet van verse pompoenpitjes 😋.


Het enige wat me zorgen baart, is haar gewicht. Normaal schommelt het tussen 115 en 120 g. Maar gisteren was het nog maar 105 g 😟. Omdat het nu vroeg begint te schemeren, begint ze vroeg te schreeuwen. Dit betekent dat ze onder een doek wil zitten en wil slapen. Maar dat betekent ook dat ze ca. 14 uren in het donker zit en niet eet. 's Morgens valt ze dan ook meteen aan op haar voer. Ik krijg niet eens de kans om vers voer te geven, ze eet de restjes op van de dag voordien.
Ik besef ook dat ze bijna 18 is. Ik houd het in de gaten, meer kan ik niet doen. Ik zou het al een hele opluchting vinden als ik dit jaar geen implantaat hoef te laten plaatsen, want narcose vind ik altijd eng en zeker op haar leeftijd. Ze is momenteel nog altijd lichtjes in de rui.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten