zondag 15 oktober 2017

Indy's verjaardag, dierendag enz.

Hiep hiep hoera! Vandaag vieren we Indy's 3de adoptieverjaardag ๐ŸŽ‰. Al 3 jaar mag ik genieten van het liefste, mooiste en zachtste meisje van heel de wereld ๐Ÿ’. Ik hoop dat er nog heel veel jaren zullen bijkomen, mijn lieve honnepon ๐Ÿ˜˜.
Natuurlijk wordt ze verwend met lekkers, een kadootje en nog meer knuffels dan anders ๐Ÿ˜.







Ook op dierendag ben ik haar niet vergeten.

Euh, mammie, ik ben geen dwergje hรจ ๐Ÿ˜•.


Maar vooruit, ik prop mezelf er wel in ๐Ÿ˜„.


Een zootje maken met de hooibal ๐Ÿ˜.


En nu het zo lekker weer is, natuurlijk buiten ervan profiteren ๐Ÿ˜ƒ.

Mijn baby bambi ๐Ÿ˜.


Rek, strek ๐Ÿ˜Š.


Eten? Ik kom eraan ๐Ÿ˜‹.


Lekkere sappige vezeltjes!


Dank je wel alweer voor de kadootjes Tante Monique. Ik kon niet wachten en zette alvast mijn tanden in het wortelhuisje ๐Ÿ˜€.


Op algemeen verzoek: my Monday face ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜….


Dit is wat er gebeurt als ik wil gaan slapen. Indy komt helpen het bed opmaken. En ze geniet intens van knuffeltjes ๐Ÿ’•.


Chica had niet veel zin om mee te werken voor foto's deze keer. Druk bezig met een poetsbeurt ๐Ÿ˜Š.
Ze is - alweer - een beetje in de rui! Ik denk dat het daarna toch wel tijd wordt voor een implantaat want ze begint zich weer vervelend te gedragen en te krijsen.


Tot slot mag ik natuurlijk Fluffy niet vergeten. Zij is op 18 oktober 2001 bij me komen wonen. Ook รฉรฉn van de mooiste dagen van mijn leven en die datum zal voor altijd in mijn geheugen gegrift blijven. Gefeliciteerd, mijn mooi poffertje, waar je ook bent... ๐Ÿ’”. Love you 4 ever ๐Ÿ˜˜.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten