zondag 16 april 2017

Vrolijk Paasfeest!

Gelukkig heeft Chica me geen paaseitjes bezorgd 😉. Ze was wel erg beweeglijk en veel gelukte foto's zijn er dan ook niet. Wel deze met special effects.


Teentjes poetsen 😀.


Nog even genieten van buiten spelen voor het te koud werd.


Pom pom 😄.


Nu maar binnen amuseren, liefst in mammie haar zetel 😏.



En achter glas genieten van het zonnetje 😊.




Trots haar pas gemaakt zootje goedkeuren 😕. Ik ruim echt heel regelmatig op hoor.


Indy's variant van ringwerpen 😆.


Hoe maak ik een zootje? Les nr. 'ik ben de tel kwijt' 😋.


We hebben onze oren geruild 😜.



Vier op een rij 😊.


Dag assistenten 😎.


Paasmandjes, check ✅.


Nog even de route influisteren en we zijn klaar om te vertrekken 😃.


Omdat ik erg van meiklokjes houd, deze mooie creatie van mijn mooiste meisje 😍.


Snowy moet ergens in maart of april geboren zijn. En deze kaart vond ik perfect bij hem passen. Ik mis je nog altijd lieve jongen 💔.


We wensen iedereen een vrolijk Paasfeest 🐇🐤🐰.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten