zondag 30 april 2017

Koude lente

Het is te koud voor de tijd van het jaar, daarom kan Indy ook nog niet buiten spelen. Wellicht ben ik daarom ook ziek geworden. En daardoor heb ik ook weinig foto's kunnen maken. Hopelijk gaat het binnenkort beter met het weer Ên mijn gezondheid 😉.

Chica is nog altijd even beweeglijk en luid 😀.


Indy poseert tussen mijn konijnenkussentjes 🐰.


En knaagt binnen aan nieuwe speeltjes 😊.


De tunnel is op Tante Monique, nu ben ik aan het wortelhuis begonnen 😃.


Van een vriendin heb ik een poef gekregen. Ik hoopte dat Indy dan naast me zou komen liggen 's nachts i.p.v. aan mijn voeten. Tot nu toe helaas nog geen succes, ze komt er maar even op, maar vindt het blijkbaar niet leuk om op te slapen.


Indy heeft soms samen geklitte haartjes op haar wangen. Als ik zo een plukje uittrek, ziet het er zo uit in close up: 


Het probleem lijkt bij meer konijnen voor te komen en is te wijten aan een verstopt talgkliertje. Er is weinig aan te doen en het kan ook geen kwaad. Wellicht komt het bij Indy door haar speciale vachtstructuur (rex) waardoor ze meer haartjes per follikel heeft.

Tot slot mezelf nog een beetje verwend. Dat mag af en toe eens 😉.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten