zondag 22 januari 2017

Winter

Indy's vermeende blaasontsteking ging net zo spontaan voorbij als ze begon. Geen idee wat het nu geweest is. Toch een kneuzing of pijn oid? Of was het toch iets psychologisch? Reageerde ze op mijn spanning of is ze gefrustreerd omdat ze niet meer naar buiten mag? Zodra ik de pijnstilling begon af te bouwen, ging het beter.

Het zonnetje scheen binnen in haar huisje 😊.


Dit was een herfsthuisje 😀.


Mijn lief luilakje met haar mooi buikje 😍.


I can smell the weekend 😋.


Een boerenkoolburger met wortelfrietjes en een appelsapje alsjeblieft 🍔😛.


Mag ik in je wortelneusje bijten 😁?


Mag de haard aan alsjeblieft? Wat is het koud 😰!


Dank je wel 😊.


Vrouwen hebben altijd koude voeten 😁.


Om verveling te voorkomen, heb ik een oud dekbed van boven gehaald zodat Indy weer wat nieuws te  ontdekken heeft. Ze amuseert zich rot 😃.


We spelen verstoppertje 😉.


Lekkere verse knabbeltakken van de konijnenwinkel om verveling tegen te gaan 😄.


En een bladerkrans van bamboebladeren.


Graven en smijten is blijkbaar leuker dan knagen 😎.


Snoep in veiligheid brengen 😏.


Dit gaat nooit vervelen 💗.


Chica vindt de haard ook gezellig 😊.


En is zeer verheugd over haar bloesemboompje 😃.


Ready for takeoff ✈ 😁.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten