zondag 18 september 2016

Herfst in het land

Wat een opluchting dat de extreme warmte voorbij is. Chica maalde er niet om, maar Indy en ik hadden het zwaar.  Hoewel Indy een icepod en koelmatten had, zocht ze voortdurend andere slaapplekken op en lag ze soms in vreemde houdingen ๐Ÿ˜‰.


Van de andere kant bekeken.


Ze ging ook op de bank liggen en zitten om de ventilator te voelen.



Ze bewoog nog weinig en sliep veel. Hier zie je haar in slaap vallen waar ze 's nachts ook ligt ๐Ÿ˜Œ.



Ik moest weer creatief zijn om haar toch te laten bewegen en regelmatig te laten eten. Hoewel ze maar 20 brokjes krijgt, verdeelde ik ze nu over 3 ร  4 porties. Dus eerst 5, een half uurtje later nog eens 5 en van de overige brokjes maakte ik een speurtocht. Om haar wat op weg te helpen, tikte ik met mijn voet naast de brokjes. Gevolg, ze bleef mijn voeten volgen in de hoop dat er opnieuw op magische wijze brokjes verschenen ๐Ÿ˜‹.
Ze is overigens weer bijna 100 g aangekomen door zo weinig te bewegen en ze weegt nu 1,995 kg.

Dit is 1 van de nieuwe rustplekjes geworden. Voorheen lag er een pluchen kattendekentje, nu een oude handdoek. Waarom die vervanging? Van de week zat ze weer op de armleuning van de zetel en toen ze zich omdraaide, gleed haar achterpootje een beetje weg. Ze sprong vlug op het tafeltje en weer terug op de zetel. 
Maar mijn glas stond er met daarnaast mijn smartphone, erg slim, ik weet het ๐Ÿ˜’. Anyway, smartphone nat, dekentje nat, mandje nat... En nu blijkt dus dat ze die oude handdoek veel leuker vindt om op te liggen dan het superzachte dekentje ๐Ÿ˜Š.


De mamarazzi laat me werkelijk nergens met rust ๐Ÿ˜€.


Vooral 's morgens heeft ze haar actieve momenten en wat ze hier deed, verbaast me toch echt. Op een glad houten huisje springen. Binnenkort krijgt ze een groter exemplaar hoor ๐Ÿ˜‰.



Hoe weet je dat het herfst is? Als ik in minder dan 2 weken tijd al 10 van deze exemplaren heb buiten gezet ๐Ÿ˜จ. Dit was de kleinste, de anderen waren allemaal een stuk groter. Soms 3 op 1 avond, brrr.


Ik stond vroeg op zodat de deur open kon en we konden afkoelen.
Jammer van de emmers (mijn terrasdak lekt), maar wat een snuit trekt ze hier ๐Ÿ˜ƒ.


Voordeel van zo vroeg op te staan: bijzondere zonsopgangen ๐Ÿ˜Š.




Een half uurtje later scheen de zon al op het terras en dan kon Indy nog heel even buiten spelen.


Mag de zon een tikkeltje minder a.u.b.?


Dit is wat er gebeurt als ik een close up wil maken van Indy haar mooie snoet ๐Ÿ˜.


Dan maar vanop afstand en ingezoomd. Mijn prachtig meisje ๐Ÿ˜, haar hoofdje is nu ook in de rui.


Waar blijft mijn ontbijt ๐Ÿ˜‹?


De afgelopen weken was ze weer uitzonderlijk veel aan het roepen en schreeuwen. En helaas masturberen. Dan liet ik haar altijd even vliegen om op die manier energie kwijt te raken.



Haar gewicht is nog altijd 119 g, maar gisteren werd haar ontlasting wel waterig. Vandaag is ze echter weer hรฉรฉl stil, net zo stil als ze de voorbije maanden was. Ik begrijp er niets meer van. Ze eet en drinkt nog goed, dus ik kan niet meer doen dan haar in de gaten houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten